Tuesday, June 4, 2013

KELEBIHAN SHAKE HERBALIFE

Kelebihan Shake Herbalife

" Salam puan, saya nak tanya. saya terlalu kurus boleh ke saya minum shake herbalife ni? Sebab saya dengar shake ni banyak orang minum untuk kuruskan badan?"- Cik H

" Hai Puan, suami saya ada masalah kencing manis dan obesiti, boleh ke dia minum shake herbalife ni" - Puan Faridah

" Kakak, saya da masalah penyakit SLE, selalu gastrik saya xboleh lapar langsung dan saya juga nak gain weight boleh akak cadangkan produk yang sesuai untuk saya? saya pernah dengar pasal shake herbalife ni dalam internet." - Pn.Rose

Salam Semua,

Ini adalah diantara sebahagian sms dan whatsapp yang saya terima, bertanyakan sama ada shake Herbalife sesuai untuk mereka, dan saya berusaha untuk memberikan jawapan yang terbaik dan menceritakan kelebihan shake herbalife ini kepada mereka semua.

Ingin saya tekankan disini bahawa PRODUK HERBALIFE BUKANLAH UBAT yang boleh menyembuhkan penyakit yang anda semua hidapi...tetapi dengan kandungan bahan yang terdapat di dalam shake itu mampu memberikan makanan yang sihat kepada sel-sel dalam badan, memperbaiki tahap kesihatan dan melahirkan sel-sel baru yang lebih sihat, serta meningkatkan tenaga anda. Terlalu banyak kelebihan shake herbalife ini... 

Kelebihan shake Herbalife ini selain daripada ianya mudah disediakan ia juga adalah sebagai pengganti makanan kita setiap hari. Sekiranya badan kita tidak sihat dan kita juga makan makanan yang tidak sihat.. maka bertambah-tambahlah tidak sihat badan kita... itu lah yang mengakibatkan berat badan naik tanpa kita sedari, mendapat penyakit seperti darah tinggi, kencing manis, dan sebagainya.. ini semua adalah disebabkan oleh pemakanan kita setiap hari...'YOU ARE WHAT YOU EAT' 


PIC: TQ Mr.Google

* Dengan mengamalkan shake herbalife sekali sahaja sehari, kita telah berjaya mengubah corak pemakanan kita setiap hari...

#1 Siapa yang boleh minum shake herbalife ini?

Kelebihan Shake herbalife ia boleh diminum oleh sesiapa sahaja.. sama ada bayi, kanak-kanak, remaja ataupun orang yang berumur,  terutama bagi mereka yang mementingkan kesihatan. Tak kisah lah umur berapa sekali pun... selagi kita boleh makan & minum semestinya kita boleh minum shake herbalife ini... Ini kerana kandungan utama didalam shake ini adalah daripada sumber makanan kita setiap hari seperti, sayur-sayuran, buah-buahan, lengkap dengan nutrisi, vitamin tiada kolesterol dan yang paling penting tiada kandungan lemak tersembunyi dan Mempunyai 5 perasa yang LAZAT! Kita juga boleh buat resepi kita sendiri samaada di campur dengan buah-buahan, air soya ataupun jus buah-buahan yang kita suka. :)

* Adakah hari ini kita telah berikan sel-sel badan kita makanan yang sihat seperti shake herbalife? Jika belum, hubungi saya (sini) untuk memulakannya.. 

#2 Shake Herbalife untuk turunkan berat sahaja?

Sebenarnya shake herbalife ini bukan lah semata-mata untuk golongan yang nak kurus sahaja. Shake ini juga sesuai bagi mereka yang ingin naikkan berat badan serta untuk kekalkan berat badan. Dengan mendapatkan produk Herbalife dari saya, dan melantik saya sebagai Coach anda, saya akan ajar bagaimana nak minum shake ini dengan cara yang betul supaya anda mendapat HASIL seperti yang anda inginkan. Nak kurus lain caranya, nak naik berat lain caranya dan nak kekalkan berat pon lain caranya. Yang penting anda mestilah SERIUS! Anda boleh baca antara testimoni herbalife coachee saya.

#3 Bagi masalah Obesiti dan kencing manis pula macam ni...

Sebenarnya Herbalife tidak pernah menjanjikan yang shake herbalife itu mampu menyembuhkan penyakit yang kita hidapi.. TETAPI.. sudah tentulah sekiranya kita mengamalkan pemakanan yang sihat dan kaya nutrisi ini, kesihatan kita akan bertambah baik, tenaga kita juga meningkat dari masa ke masa.

*Berbincanglah dengan COACH yang anda pilih mengenai produk mana yang sesuai untuk anda. Dan anda mestilah SERIUS menggunakan produk untuk dapat hasil seperti yang anda inginkan.

Kelebihan Shake Herbalife adalah minuman kesihatan untuk semua lapisan masyarakat, dan tujuannya hanyalah satu iaitu KEARAH KESIHATAN YANG LEBIH BAIK...IN SHAA ALLAH.

*** Penafian : Kesan-kesan ke atas individu adalah berbeza...

Sekiranya anda:-
- ingin memulakan program Herbalife dan mengetahui produk apa yang sesuai untuk anda,
- mahukan produk herbalife dengan harga lebih murah dengan mendaftar sebagai ahli,
- ingin memulakan program kurus anda dengan produk herbalife

Saya boleh dihubungi dengan cara berikut :

Sms/Call : 016.963.9330
WhatsApp/WeChat/LINE : 011.2650.7107
Email : norasidah.sari@yahoo.com



HUBUNGI SAYA SEKARANG!
Post a Comment