Wednesday, May 15, 2013

TESTIMONI HERBALIFE : PESAKIT KENCING MANIS (DIABETES)

Salam

TESTIMONI HERBALIFE : PESAKIT KENCING MANIS (DIABETES)

Hari ni saya nak kongsikan tentang testimoni  herbalife untuk pesakit kencing manis ataupun diabetes yang baru saja consume herbalife selama sebulan. Saya kenalkan beliau dengan panggilan Makcik Ton. Makcik Ton adalah pesakit kencing manis sejak dari tahun 2000 lagi... bayangkan..sudah hampir 13 tahun Makcik Ton berulang alih ke hospital @ klinik serah kan jari untuk ambil darah.. menunggu giliran yang lama untuk mendapatkan rawatan... ini lah antara rintangan yang terpaksa mereka tempuhi sebagai pesakit kencing manis. huh... kalau saya xtau la nak cakap macam mana... mesti bosan..hihihi

Saya selalu juga borak2 dengan Makcik Ton ni.. dia cakap dia cepat letih dan mengantuk.. katanya ini adalah antara kesan2 kepada pesakit kencing manis... dan selalu dahaga.. dahaga air manis katanya... hihihi. Makcik Ton dah berumur 58tahun, menjadi pesakit kencing manis selama 13tahun, ini bermakna ketika umurnya 45tahun dah dikesan mengidap kencing manis/diabetes...muda lagi tu.... saya menasihati Makcik Ton untuk mencuba Shake Herbalife.. Alhamdulillah.. dia tidak menolak.. :) Hari ini Makcik Ton adalah Testimoni Herbalife saya...hihihi (dgn izin tau..)

Sebagai pesakit kencing manis dan bekerja sebagai seorang housekeeping di tempat kerja saya, saya tengok diaorg ni memerlukan tenaga yang lebih untuk buat kerja... turun naik tangga..sapu sana, sapu sini.. kesiannya..macam tu lah Makcik Ton tiap2 hari.... Ini adalah testimoni herbalife daripada beliau.

#1 Jadi apa yang Makcik Ton lakukan? 

Jawapannya : Makcik Ton nekad untuk mengambil shake herbalife sekali sehari diwaktu sarapan bertujuan untuk mengurangkan kadar bacaan kencing manisnya dan menambah tenaganya. Ini kerana Makcik Ton telah diberitahu yang penyakitnya akan 'direfer' kepada Doktor pakar kerana tidak2 turun bacaannya.. tiap kali pergi mesti pen merah. Makcik Ton xnak jumpa Doktor pakar. :)

#2 Perubahan selama sebulan mengamalkan Shake Herbalife?

Jawapannya : Lebih bertenaga, tidak lagi cepat letih dan mengantuk macam dulu walaupun kurang minum air manis. Makcik Ton juga melebihkan air masak dan tea mix setiap hari.. sekarang memang banyak minum air masak katanya berbanding waktu sebelum shake herbalife. Sekarang dah bertukar ke pen hitam... memang gembira katanya.

*Saya kongsikan disini gambar2 buku rawatan Makcik Ton


 REKOD PESAKIT DIABETIS : 15/9/2000

DULU PEN MERAH SEKARANG PEN HITAM. ALHAMDULILLAH

Alhamdulillah... Shake Herbalife mampu membuat Makcik Ton tersenyum gembira.. Ini juga membuktikan Shake herbalife bukan sahaja untuk kuruskan badan, tetapi ianya mampu menurunkan kadar kencing manis kepada mereka yang sudah puas berikhtiar dengan bermacam-macam cara. 

Walaupun Herbalife tidak pernah 'CLAIM' bahawa produknya boleh mengurangkan kadar kencing manis, tetapi dengan adanya perasaan 'INGIN MENCUBA DAN INGIN SIHAT' nampaknya membuahkan hasil. TAHNIAH kepada Makcik Ton! Saya bangga dengannya.. :)

MEMPERKENALKAN......TESTIMONI HERBALIFE KITA HARI INI MAKCIK TON  :)


sori...gambar kabur.. h/p cap ayam..hehehe
* Penafian : Result bagi setiap individu adalah berbeza. :)


Kepada anda diluar sana yang ingin mencuba produk herbalife untuk memperbaiki tahap kesihatan, saya boleh dihubungi dengan cara:

Call/Sms : 016.963.9330
WhatsApp/ WeChat : 011.2650.7107
Email : norasidah.sari@yahoo.com



Post a Comment