Tuesday, April 16, 2013

PRODUK HERBALIFE MURAH

Salam

Ramai yang bertanya kepada saya... camne saya boleh dapatkan produk herbalife murah.. sebab rata-rata mengatakan produk herbalife ini mahal dan xmampu nak beli..Sebenarnya dulu saya pon rasa macam tu...rasa xmampu... tapi selepas saya consume dengan produk herbalife ini..saya rasakan xde la mahal pon malah jimat dan semestinya menyihatkan badan. Bagaimana cara saya dapatkan produk herbalife murah





Senang jer... yang paling utama cari Coach dan DAFTAR AHLI dahulu.. kemudian kita boleh memilih untuk dapatkan produk herbalife murah dengan pilihan DISKAUN HEBAT yang ada diantara 25%, 35%, 42% ataupun 50%... Yup kita boleh pilih nak yang mana... :) 
Mestilah sukakan.. produk herbalife murah berada dalam tangan..

Saya dulu pon berkira2 jugak sebelum beli produk herbalife murah ni... takut nanti lari bajet.. Maklumlah..bagi yang bergaji kecik macam saya memang kadang2 tu amat berkira bila nak membeli..kena buat kira2 bajet dengan betul..takut x cukup duit nk tunggu sampai hujung bulan.. hahaha..... tapi sehingga hari ini....rupanya dah setahun lebih saya minum herbalife dan dapat produk herbalife murah... macam xpercaya plak kan....


Saya lebih suka apabila suami dan anak2 juga dah mula minum shake untuk sarapan... terutama suami saya... puas dah saya pujuk dan cerita kat dia tentang khasiat produk herbalife ni... akhirnya awal april baru ni dia minum jugak.. itupun saya buat resepi khas 'tropical fruit' utk dia.. dan hari inisuami saya mencuba perisa 'strawberry' pula, dia pon dah jimat duit belanja untuk sarapan pagi... komen suami saya 'sedap la yang rupenya shake ni.. kenyang sampai tengahari..' :).. suka hati betul saya.. Alhamdulillah.. Tea Mix pula memang dia bawak bekal sehari 1liter... Syukur. 

Bukan senang sebenarnya nak pujuk suami untuk mula minum shake ni.. mentang2 lah saya dapat produk herbalife murah...satu keluarga suruh minum shake... hehehe.. xsalah dan x rugi apa-apa pun.. malah seisi keluarga menjadi sihat.. :) Alhamdulillah... :)

Hubungi saya jika ingin mulakan program dengan produk herbalife sekarang, Saya boleh terangkan lebih lanjut macamana nak dapatkan produk herbalife murah


Call/Sms : 016.963.9330
WhatsApp/WeChat : 011.2650.7107
Email : norasidah.sari@yahoo.com
Post a Comment